آتشفشان ایرانی فضانورد فضانورد اخبار علمی و آموزشی

آتشفشان: ایرانی فضانورد فضانورد اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث جزئیات قتل دانشجوی دختر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ شرح قتل دانشجوی دختر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران را تشریح و اعلام کرد که این دختر 18 ساله به وس

جزئیات قتل دانشجوی دختر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران

جزئیات قتل دانشجوی دختر دانشگاه تهران

عبارات مهم : ایران

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ شرح قتل دانشجوی دختر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران را تشریح و اعلام کرد که این دختر 18 ساله به وسیله نامزدش به قتل رسیده است.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأموران اعلام کرد که دخترش به نام قشنگ متولد 1378 جهت رفتن به دانشگاه از منزل خارج و بعد از آن مراجعتی به منزل نداشته است.

جزئیات قتل دانشجوی دختر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران

در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان فقدان افراد و به دستور دادیار ارجاع دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت پیگیری در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد و کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که فقدانی دانشجوی رشته رادیولوژیِ دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران – دانشکده پیراپزشکی است که ساعت 9 صبح روز سه شنبه به قصد رفتن به دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران از منزل خارج شده است ، در کلاس درس دانشگاه نیز حاضر شده است ولی بعد از خروج از دانشگاه ناپدید شده است است .

با شناسایی جوانی 23 ساله به نام محمدرضا . ن به عنوان نامزد فقدانی که از حدود 4 ماه پیش با یکدیگر عقد کرده بودند، کارآگاهان به تحقیق از وی پرداخته و با انجام کارها پلیسی اطلاع پیدا کردند که در روز سه شنبه آخرین بار قشنگ با محمدرضا مشاهده شده است است.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ شرح قتل دانشجوی دختر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران را تشریح و اعلام کرد که این دختر 18 ساله به وس

سرانجام محمدرضا در ساعت 13:30 روز جمعه لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت و قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: روز سه شنبه به دنبال قشنگ رفتم و او را از برابر دانشگاه سوار ماشین کردم ؛ در مسیر بازگشت به سمت منزل بودیم که با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردیم و کنترل خودم را از دست دادم، با دست قشنگ را خفه کردم و بعد از چند دقیقه دیدم که قشنگ نفس نمی کشد ؛ جنازه را در بزرگراه شهریار رها کرده و به محل سکونتم بازگشتم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، مدیر پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، عنوان به مقام قضایی اعلام و پرونده با عنوان قتل عمـد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی، جهت ادامه پیگیری در اختیار اداره دهم خاص قتل پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ قرار داده شد .

نجفی با اشاره به این عنوان که تحقیقات تکمیلی جهت مشخص شدن انگیزه مهم جنایت در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته هست، گفت: با اعتراف صریح متهم مبنی بر رها کردن جسد مقتوله در شهرستان شهریار – بزرگراه سعید آباد ، عنوان به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که جسد زن جوانی ناشناس با مشخصات مقتوله در محل اعلامی از سوی متهم کشف و به پزشکی قانونی انتقال یافته شده است است.

جزئیات قتل دانشجوی دختر دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران

واژه های کلیدی: ایران | اعتراف | دانشگاه | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار