آتشفشان ایرانی فضانورد فضانورد اخبار علمی و آموزشی

آتشفشان: ایرانی فضانورد فضانورد اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی لاستیک کامیون با چه ارزی تامین می‌شود؟

سید ابوالفضل موسوی بیوکی نایب مدیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه بعضی از کمیسیون های تخصصی مجلس به دنبال حل مسئله کامیون دا

لاستیک کامیون با چه ارزی تامین می‌شود؟

لاستیک کامیون با چه ارزی تامین می شود؟

عبارات مهم : عمران

نایب مدیر کمیسیون از تامین لاستیک کامیون با ارز مرجع خبر داد.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی نایب مدیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه بعضی از کمیسیون های تخصصی مجلس به دنبال حل مسئله کامیون داران هستند،گفت: مدیر کمیسیون طی نامه ای به هیئت رئیسه تقاضا کرده تا این عنوان با محوریت این کمیسیون پیگیری شود.

لاستیک کامیون با چه ارزی تامین می‌شود؟

وی با بیان اینکه احتمالا مدیر مجلس با این تقاضا موافقت می کند، افزود: در صورت موافقت با این تقاضا اعضای کمیسیون اجتماعی و امنیت ملی مجلس که پیگیر این عنوان بودند بعد از این در جلسات کمیسیون عمران حاضر شده است و گزارش های خود را در این زمینه به اعضای کمیسیون عمران ارائه می دهند.

نایب مدیر کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کارگروه خاص کمیسیون جهت بررسی مطالبات کامیون داران خواسته های آنها را عنوان بندی کرده و براساس اولویت بررسی و پیگیری می کنند، ادامه داد: عنوان بیمه کامیون داران پیگیری شده است و اغلب آنها و خانواده هایشان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند. تصور می کنم که این صنف دیگر دغدغه بیمه نداشته باشند و اگر مسئله ای هم در این زمینه وجود داشته باشد به صورت موردی است.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی نایب مدیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با بیان اینکه بعضی از کمیسیون های تخصصی مجلس به دنبال حل مسئله کامیون دا

موسوی بیوکی با یادآوری اینکه در جلسه هفته گذشته این کمیسیون عنوان تأمین لاستیک کامیون داران را بررسی کردیم، تصریح کرد: با موافقت اعضا، لاستیک جزو کالا های با اولویت یک قرار گرفت، یعنی لاستیک تحت پوشش تامین ارز 4 هزار و دویست تومانی قرار می گیرد.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه نحوه توزیع بار نیز از دیگر مطالبات این صنف هست، گفت: در این زمینه شرکت راهداری جلساتی را با کامیون داران برگزار کرده و به نتیجه های خوبی هم رسیدند که در حال حاضر بین شرکت راهداری و شرکت های حمل بار توافقات مورد نیاز صورت گرفته و بار به وسیله کامیونداران در سراسر کشور در حال جابه جایی است.

موسوی بیوکی با بیان اینکه کمیسیون عمران پیگیر سایر خواسته های کامیون داران هست، اظهار داشت: امیدواریم با کارها انجام گرفته این صنف با پرسشها کمتری ادامه فعالیت دهد.

لاستیک کامیون با چه ارزی تامین می‌شود؟

واژه های کلیدی: عمران | کامیون | لاستیک | کامیون | کمیسیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار